آخرین سریال های شبکه خانگی

به این فیلم امتیاز دهید

4.1 / 5. 732

دانلود فیلم گشت ارشاد 3 با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی گشت ارشاد 3 با کیفیت عالی 4K 1080p

دانلود فیلم جدید گشت ارشاد 3 با چهار کیفیت عالی و متوسط

قسمت اول و دوم درج شد

لینک دانلود گشت 3 درج شد

دانلود فیلم گشت ارشاد 3

دانلود فیلم گشت ارشاد 3 نسخه کامل

نوع فیلم: سینمایی

ژانر: کمدی

سال تولید: 1400

نویسنده: حسام سامری زاده

کارگردان: سعید سهیلی

بازیگران: امیر جعفری، میرطاهر مظلومی، ریحانه پارسا، ساعد سهیلی، بهنام بانی، پولاد کیمیایی، مهدی دانایی فرد، نازنین کیوانی، امیر محاسبتی، علیرضا خواجه نیا، اسدالله منجزی، مبینا رحمتی، اشکان عقیلی و…

خلاصه داستان : این اثر را می توان به عنوان یکی از مهمترین نقاط قوت این فیلم دانست. در واقع فیلم گشت ارشاد 3 دارای شخصیت ها ثابتی است که تقریبا تمام عاشقان سینمای ایران آنها را می شناسند. حسین و عطا دو تن از این شخصیت ها هستند. این دو در بخش قبلی به خارج از ایران رفته بودند. اما در این قسمت بعد از سالها به ایران باز می گردند. اما برای امرار معاش هیچ راهی ندارند . به همین جهت است که نوازندگی در کنار خیابان ها روی می آورند . اما این کار نمی تواند درآمد مناسبی را برای آنها به همراه داشته باشد . به همین جهت تصمیم می گیرند تا یک آلبوم موسیقی را منتشر کنند. اما برای این کار هم پول کافی ندارند. به همین جهت است که دوباره به سمت کار های خلاف کشیده می شوند .

آن ها تصمیم می گیرند تا یک زمین دار بزرگ در لواسان را گروگان گرفته و از این طریق نسبت به تامین هزینه هایشان اقدام نمایند. این زمین دار بزرگ پیکان نام دارد که نقش آن را بهنام بانی ایفا می کند. حسین و عطا در طی کار خود با پیکان صمیمی می شوند و پیکان تصمیم می گیرد تا شخصا هزینه البوم آن ها را تقبل کرده و روی آن سرمایه گذاری کند. اما ماجرا های آنان تازه شروع می شود چرا که در این مسیر دوباره اتفاقات دیگری برای آان ها رخ می دهد که باعث می شود تا داستان جذابیت بسیار بیشتری به خود بگیرد و…شما می توانید با تماشای فیلم و سریال های جدید اوقات زیبایی را سپری کنید با ما همراه باشید مووی لند

دانلود گشت ارشاد 3 کامل

تاریخ انتشار گشت 3

فیلم گشت ارشاد 3 در 26 آبان در سینما ها اکران شد اما متاسفانه هنوز زمان دقیقی برای انتشار در شبکه نمایش خانگی آن تعیین نشده است. اما بر اساس گفته دست اندرکاران قرار است این اثر در زمستان امسال منتشر شود . چنانچه تمایل دارید تا تاریخ دقیق انتشار را بدانید، می توانید صفحه ما را بوکمارک کرده و یا پیوسته به سایت ما سر بزنید.

فیلم گشت ارشاد 3 را می توان به عنوان یکی از پرطرفدار ترین و البته منحصر به فرد ترین فیلم های دنباله دار ایرانی دانست. به گونه ای که تقریبا تمام عاشقان سینمای ایران نام این اثر به گوششان خورده است. همین مورد هم سبب شده تا این اثر در بین عامه مردم شناخته شده باشد . انتشار فیلم گشت ارشاد 3 را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین و البته هیجان انگیزترین اخباری دانست که سینمای ایران در سال گذشته تجربه کرده است .

این اثر مانند دو قسمت قبلی خود دارای بازیگران و البته تیمی فنی بسیار قوی است . ارکان اصلی این اثر هم مجدداً توسط سعید سهیلی انجام شده است. او نویسندگی، کارگردان و البته تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده داشته است. به همین جهت انتظار می رود تا این قسمت هم مانند چند قسمت قبلی یک شاهکار بی نظیر باشد. این تصور زمانی به واقعیت نزدیک می شود که بدانید قرار است در این اثر بازیگران و البته چهره های معروف بسیاری هم حضور داشته باشند . مجموع این موارد در کنار همدیگر سبب شده تا بسیاری از افراد به دنبال گشت ارشاد 3 باشند .

تیزر

تیزر دوم

===

دانلود فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 بدون سانسور

===

تمام کیفیت ها یکجا (قیمت: 20000 تومان)

===

پرداخت و دانلود با لینک سرعت بالا

===

کیفیت BluRay 1080p (قیمت: 10000 تومان)

===

پرداخت و دانلود با لینک سرعت بالا

===

کیفیت 4K (قیمت: 9500 تومان)

===

پرداخت و دانلود با لینک سرعت بالا

===

کیفیت 1080p (قیمت: 9000 تومان)

===

پرداخت و دانلود با لینک سرعت بالا

===

کیفیت 720p (قیمت: 8500 تومان)

===

پرداخت و دانلود با لینک سرعت بالا

===

کیفیت 480p (قیمت: 8000 تومان)

===

پرداخت و دانلود با لینک سرعت بالا

===

===

===

دانلود فیلم طنز گشت ارشاد 2 بدون سانسور

===

کیفیت 720p

===

دانلود با سرعت بالا و لینک مستقیم

===

دانلود فیلم گشت ارشاد 1

نوع فیلم: سینمایی

ژانر: اجتماعی

سال تولید: 1395

کارگردان: سعید سهیلی

بازیگران: ملیحه جلیلی، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه،محمدکریم ولدخانی،سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی و…

خلاصه داستان: سه جوان است . دو تن از این جوان ها یعنی عباس و عطا در زندان بوده اند و حال بعد از آزادی به سراغ عطا می روند. او این مدت را در کما بوده و به تازگی شرایطی غیر عادی پیدا کرده است . حال این سه می خواهند یک شغل آبرومندانه را به دست آورند و… شما می توانید با تماشای فیلم و سریال های جدید اوقات زیبایی را سپری کنید با ما همراه باشید مووی لند

دانلود فیلم کمدی گشت ارشاد 1 بدون سانسور

===

دانلود قسمت های حذف شده

===

کیفیت 720p

===

دانلود با سرعت بالا و لینک مستقیم

===

کیفیت 480p

===

دانلود با سرعت بالا و لینک مستقیم

===

فیلم ایرانی

===

گشت ارشاد را می توان جزو آن دسته از آثاری دانست که توانسته به خوبی هر چه تمام تر جای خود را در بین مخاطبان باز کند و به همین جهت است که چندین سری از آن ساخته شده است . همین محبوبیت هم سبب شده تا فیلم گشت ارشاد 3 هم پا به عرصه وجود بگذارد . این فیلم در واقع ادامه دهنده داستان قبلی این فیلم است و به همین جهت بازیگران سری قبل را در خود دارد . موضوعات تازه ، طنز منحصر به فرد و کاراکتر های محبوب تنها بخشی از مزیت های این اثر به حساب می آیند .

فیلم گشت ارشاد 3 و بررسی آن

تقریبا تمام عاشقان سینما برای یک بار هم که شده فیلم گشت ارشاد را دیده اند . این اثر به سادگی هر چه تمام تر می تواند مخاطب را پای نمایشگر خود میخکوب نماید . داستان اصلی این فیلم در رابطه با سه جوان است که از طرق غیر معمول و البته غیر قانونی اقدام به امرار معاش می نمایند. رابطه آن ها با یکدیگر و مشکلاتی که برایشان بوجود می آید همواره مورد توجه مخاطبان بوده است . برای گشت ارشاد 3 هنوز خلاصه داستان منتشر نشده است اما مخاطبان انتظار دارند تا این اثر هم مانند سایر قسمت های این مجموعه جذابیت بالایی داشته باشد . این  احتمال زمانی قوت می گیرد که بدانید بهنام بانی خواننده معروف کشورمان هم قرار است در این اثر به نقش آفرینی بپردازد .

مجموع این موارد در کنار کارگردانی سعید سهیلی موجب شده تا این فیلم بیش از پیش توجه مخاطبان و منتقدان عرصه سینما را به خود جلب نماید . البته باید عنوان کرد که اولین سکانس این اثر با حضور افتخاری مسعود کیمیایی استارت خورد و او اولین سکانس از این اثر را کارگردانی نمود .

 

تازه‌ترین نقدها در مورد فیلم جدید ارشاد ۳

خبر ساخت فیلم گشت ارشاد ۳ توانست هیاهو و جنجال زیادی را دنیای سینمای ایجاد کند. اما این اثر در واقعیت تفاوت‌های زیادی با انتظار مخاطب داشت. به گونه ای که در جنبه های مختلفی از آن، تغییرات زیادی به چشم دیده می‌شد. مشخص بود که کارگردان و تیم فنی نهایت سعی خود را کرده اند تا ساختار کلیشه‌ای و یکنواخت این اثر را به گونه ای تغییر دهند.

سبک جدید ساختاری، جذب افراد مشهور به فیلم، تغییر کاراکترها، تغییر زمینه داستانی و موارد مشابه از جمله مهمترین تغییراتی بوده که در این فیلم به چشم می خورد. برای مثال سعید سهیلی تلاش کرده تا بهنام بانی که یکی از خوانندگان مطرح پاپ کشور است را به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی در این اثر جذب کند. بهنام بانی تجربه چندانی در زمینه بازیگری ندارد. او این بار قرار است تا به عنوان یکی از کاراکترهای جدید و البته اصلی این فیلم ظاهر شود. او به عنوان یک زمین داره لواسانی بخش زیادی از داستان را به دوش می کشد. حال این که او تجربه چندانی در بازیگری ندارد.

افزون بر این موارد امیر جعفری به عنوان یکی از سه کاراکتر اصلی این فیلم جایگزین آقای فرخ نژاد شده است. انتشار تیزر های مختلف و تصاویر این اثر به خوبی بیانگر این تغییر است. تغییری که متاسفانه در قدم اول باب طبع طرفداران این مجموعه نبود. با این اوصاف منتقدان معتقد هستند که امیر جعفری توانسته به خوبی جای حمید فرخ نژاد را تکمیل کند.

با این اوصاف هنوز هم بسیاری از طرفداران این مجموعه معتقد هستند که جایگزینی صورت گرفته، چندان مناسب و ایده‌آل نبوده است.  به همین جهت است که آنها در ابتدا چندان نسبت به این تغییرات خوش‌بین نبودند. اما موفقیت فیلم گشت ارشاد ۳ در گیشه باعث شد تا ورق برگردد. این اثر توانست در مدت زمان کوتاهی به عنوان یکی از رکوردداران فروش در سینمای ایران بدل شود. این فاکتور خود نشان دهنده اشتیاق و رضایت مخاطبان از این اثر است.

البته خط داستانی این مجموعه هم تا حد زیادی در جذب این کاربران تاثیر داشته است. به گونه ای که این تیم نویسندگی سعی کرده تا فیلمنامه را به نحوی در خط داستانی قبلی پیش ببرد.  به همین جهت است که کاراکتر های اصلی آن را همچنان باقی نگه داشته اند. شخصیت‌ و البته رفتارهای آنان همان جنبه طنز دو سری قبلی گشت ارشاد را در خود دارد و به همین جهت است که این اثر همچنان مملو از طنز موقعیت و طنز گفتار است.

البته افزودن بازیگران تازه و شخصیت های جدید به این سری موجب تقویت آن شده است. مجموع این موارد در کنار تجربه کارگردان از مردم، به عنوان یکی از مهمترین مولفه هایی تلقی می شود که توانسته به خوبی نفوذ این اثر در بین عامه مردم را بیشتر کند. به همین جهت است که تاکنون تعداد زیادی از مخاطبان برای تماشای این فیلم جذاب به سینماها مراجعه کردند. شما هم می توانید با دانلود مستقیم این اثر به تماشای آن بنشینید.

تلگرام مووی لند
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
  • 881,357 بار
  • 35 دیدگاه

فیلم های پیشنهادی

ارسال دیدگاه

35 دیدگاه ارسال شده
  • احمد :

    چرا دانلود نمیشه ما مسخرتونیم

  • محمد :

    سلام سایت خوبی دارید من تازه اشنا شدم مرسی

  • Saeid :

    کی میاد

  • اسی :

    من سینما دیدم خیلی خوبه

  • رضا :

    چرا کار نمیکنه

  • رضا :

    منظورم لینک هاست

  • علی حمیدی :

    خجالت نمی کشید وقت مردم رو با تیتر های جعلی می‌گیرد

  • حمید :

    خیلی خوبه من دیدم

  • مهدی :

    سرکاری است.

  • Omid :

    چرا الکی دروغ میگید نیم بها

  • سودا :

    چرا پس سایت ها کار نمیکنه دانلود نمیشه

  • مووی لند : مدیر سایت

    بی زحمت بالا کاور فیلم رو بخونید.

  • Ali :

    چرا دانلود نمیشه
    مسخره بازیا چیه اخه

  • علیرضا :

    نوشتین دانلود، بعد الان میام میبینم نوشته تیزر افزوده شده لینک دانلود بزودی
    وقتی اومد بیاین بگین دانلود 😐

  • Abolfazl :

    واقعا که میگین بدون حذفیات و کامل و نیک بها و … بعد وارد میشی میفهمی فقط جهت اتلاف وقت بود😕😕

  • علی :

    چرا نمیاد برای جذب تماشاگر لطفا دروغ نگید

  • امیرحسین فرهنود :

    سلام چرا نمیاد همش تو وبسایتای دیگه میرم میزنه بزودی خب بابا ۱ ساله میخواد بیاد بیا دیگه😐😐

  • Feri :

    حاجی الکی چرت و پرت نگین😐

  • رضا :

    لینک فیلم رو بذارید دانلود کنیم ما وقت نداریم بریم سینما

  • مهدی :

    چرا دروغ میگی این که گشت 2 هست

  • مووی لند : مدیر سایت

    دقت کنید
    نوشته شده گشت 3 بزودی

    قسمت های اول و دوم هم در اخر پست درج شده

    شما به اشتباه دانلود کردید قبل دانلود بالا لینک های هر فیلم رو بخونید که دچارمشکل نشید.

  • مهران :

    دادا کی میاد فیلم

  • مووی لند : مدیر سایت

    تاریخ دقیق اعلام نشده-بیاد همون زمان درج میشه

  • امیر :

    فیلم های خوبی دارید

  • یزدان :

    مهندس ها
    بالای تیزر اون

  • امید :

    سلام مرسی تعجب کردم که گذاشتید! مرسی مرسی

  • اسی بشیری :

    مملت نیست دیوونه خونست

  • بهرامی :

    سلام مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تشکر مووی لندز

  • چرت +پرت :

    چرت +پرت

  • مفم :

    گشت ۲ میدن مردم میگن۳ خجالت بکشید با این کارتون وقعا که هیف اینتر نت

  • مووی لند : مدیر سایت

    دوست گرامی کمی توجه کنید به مشکل نخورید بالای لینک های دانلود نوشته شده کدام قسمت از فیلم می باشد

    بالای کاورفیلم بخونید نوشته شده قسمت اول و دوم درج شد قسمت سوم بزودی

    توجه کنید تا از چشم ما نبینید کاملا با رنگ قرمز درج شده.

  • آریا :

    افتضاح کامل، ینی حیف این ۳۰۰ مگ، بی‌مفهوم ، بی‌هدف ،محتوا صفر.
    ۱و۲ش خیلی خوب بود اما این افتضاحه
    بجز چند صحنه که واقعیت و درد مردم رو بازگو می‌کنه دیگه هیچی نداره
    از ۱ تا ۱۰ بهش ۲ میدم

  • رضا :

    دم شما گرم

  • احمد :

    دوستان سه گشت ارشاد اومده

  • وحید :

    تشکر میکنم

  • به نکات زیر توجه کنید

    • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
    • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
    کانال تلگرام مووی لند اینستـاگـرام مووی لند